أسرة شباب الدلتا

أسرة شباب الدلتا

مرحبا" بكل السادة الزوار والاعضاء . نرجوا ان ينال المنتدى اعجابكم . بتسجيلكم نزداد تشريفا" وباقتراحاتكم نزداد تطويرا" . اهلا" بكم فى اى وقت ومن اى مكان ... ادارة المنتدى
حافظوا على مصر . اللهم احفظ بلدنا مصر من كل سوء وجنب اهلها الفتن يا رب العالمين . حافظوا على مصر

    غبي في من سيربح المليون

    شاطر
    avatar
    islam

    عدد المساهمات : 59
    نقاط : 5289
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 13/10/2010

    غبي في من سيربح المليون

    مُساهمة  islam في الجمعة نوفمبر 26, 2010 7:02 pm

    رجل غبى فى من سيربح المليون...



    ]كان فيه واحد غبى اشترك بمسابقة من سيربح المليون وكان السؤال الثاني:

    عصفور باليد ولا عشرة على

    أ) الشجرة ------------ ------- ب) البقرة
    ج) الصفراء ------------ ---- د) الحمراء


    فقال لجورج قرداحي من أولها صعبة. ما نسأل الجمهور،

    فكان جواب الجمهور100% الجواب الأول الشجرة،

    فقال لجورج مش دايماً الجمهور على حق،نحذف إجابتين. حذفله إجابتين فبقي الجواب الأول الشجرة والجواب الثاني البقرة.

    فقال لجورج يااااادي المصيبة بقى الجوابين الشاكك فيهم .

    طب نتصل بصديقي ( محمدين ) فأتصل بمحمدين ( إزيك يا محمدين كيف أخبارك ، أم أحمد إزيها والعيال --) راحت الثلاثين ثانية وملحق يسأله السؤال.

    فسأله جورج قرداحي وهلا شو بدك تسوي

    فجاوب راح أنسحب ياعم و آخد ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول والمثل بيقول:

    عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة
    avatar
    sahar samy

    انثى عدد المساهمات : 164
    نقاط : 5451
    السٌّمعَة : 13
    تاريخ التسجيل : 11/11/2010
    العمر : 25
    العمل/الترفيه : طالبة بكلية الاداب
    المزاج : متفائلة وحسه ان اللى جاى افضل

    رد: غبي في من سيربح المليون

    مُساهمة  sahar samy في الجمعة نوفمبر 26, 2010 7:55 pm

    هههههههههههه
    واحد زى ده ايه يوديه البرنامج ده اصلا
    avatar
    نورا ربيع

    عدد المساهمات : 65
    نقاط : 5207
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 15/11/2010

    رد: غبي في من سيربح المليون

    مُساهمة  نورا ربيع في الجمعة نوفمبر 26, 2010 10:19 pm

    ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه جامدة اووووووووى
    avatar
    عادل أحمد العوضى
    Admin

    ذكر عدد المساهمات : 283
    نقاط : 5780
    السٌّمعَة : 8
    تاريخ التسجيل : 08/10/2010
    العمر : 25
    انا ساكن هنا : طنامل الشرقى/اجا/دقهلية
    العمل/الترفيه : المدير العام للمنتدى-الكمبيوتر والانترنت
    المزاج : ف السحاااب

    رد: غبي في من سيربح المليون

    مُساهمة  عادل أحمد العوضى في الجمعة نوفمبر 26, 2010 10:34 pm

    رائع الأذكياء اللى زى دة انقرضوا من زماااان
    هههههههههههه
    avatar
    السيد المزين

    ذكر عدد المساهمات : 173
    نقاط : 5379
    السٌّمعَة : -1
    تاريخ التسجيل : 09/11/2010
    العمر : 25
    انا ساكن هنا : ابو صير غربية
    العمل/الترفيه : طالب
    المزاج : عالى

    رد: غبي في من سيربح المليون

    مُساهمة  السيد المزين في السبت نوفمبر 27, 2010 12:43 am

    Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy غبى منه فيه
    avatar
    islam

    عدد المساهمات : 59
    نقاط : 5289
    السٌّمعَة : 0
    تاريخ التسجيل : 13/10/2010

    رد: غبي في من سيربح المليون

    مُساهمة  islam في السبت نوفمبر 27, 2010 11:39 pm

    شكرا يا جماعه علي مساهمتكم نردهلكم في مواضعكم lol!

      الوقت/التاريخ الآن هو السبت نوفمبر 18, 2017 10:21 pm